VIII Nadzwyczajne Posiedzenia Komisji Finansowo-Gospodarczej

Jednostka SSPW: 
Komisja Finansowo - Gospodarcza
Data wydarzenia: 
poniedziałek, 7 Styczeń, 2019 - 18:15 to 20:15
Miejsce: 
CZIiT, sala 3.07

Szanowni Samorządowcy,

zapraszam na VIII nadzwyczajne posiedzenia Komisji Finansowo-Gospodarczej, które odbędzie się 7 stycznia o godz. 18.15 w sali 3.07 w CZIiTT.

Plan posiedzenia:

  1. Przywitanie
  2. Wybór sekretarza
  3. Wybór komisji skrutacyjnej
  4. Informacje bieżące
  5. Rozliczenie roku
  6. Pretendentura
  7. Wolne wnioski
  8. Zakończenie posiedzenia

Planowany czas posiedzenia - 2h.

Informacje:

  1. Terminy rozliczeń projektów

W związku z końcem roku rozliczeniowego Politechnika Warszawska musi złożyć rozliczenie poniesionych wydatków w 2018 roku. Przypominam, że do 7 stycznia 2019 r. muszą wpłynąć do Biura Samorządu Studentów PW wszystkie rozliczenia, wraz z fakturami za wydatki poniesione na projekty realizowane w minionym roku. Biuro Spraw Studenckich po 10 stycznie nie przyjmie żadnych dokumentów, dlatego uczulam na jak najwcześniejsze złożenie rozliczenia wraz z dokumentami, które będą muszą zostać jeszcze zaakceptowane przez Przedstawicieli Merytorycznych SSPW oraz zweryfikowane przez pracowników Bura Samorządu.

  1. Listy mailingowe

Proszę o przekazanie osobom zainteresowanym działalnością w Komisji Finansowo-Gospodarczej o posiedzeniu oraz o listach mailingowych KFG, na które zgodnie z uchwałą archiwizacyjną, każdy zapisuje się samemu.

  1. Frekwencja delegatów

W załączeniu przesyłam excel z frekwencją delegatów na posiedzeniach Komisji Finansowo-Gospodarczej. Listy obecności z posiedzeń są dostępne w wersji papierowej w Biurze Samorządu.

  1. Tonery

Przywieźli w końcu nam tonery, do drukarek które są na stanie jednostek Samorządu, jak i do tych które zgłaszaliście w trakcie roku. Jednostki mogą wysłać swojego przedstawiciela do Biura Samorządu 165 w Gmachu Głównym, aby odebrał toner do drukarki. Warunkiem niezbędnym do odebrania toneru jest podanie marki i modelu drukarki, który posiadacie w swoim biurze. Proszę przychodzić w godzinach pracy Biura Samorządu, czyli od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.

  1. Zobowiązania RODO

Przypominam o możliwości podpisywania zobowiązań do zachowania poufności. Zobowiązania zastępują upoważnienia, więc blokady związane z niedostarczeniem upoważnień do przetwarzania danych zostaną zdjęte po dostarczeniu zobowiązania. W systemach zostanie zmieniony dostęp do danych osobowych tak, aby dane były widoczne tylko dla osób z podpisanymi zobowiązaniami. Zostaną udostępnione dane dla osób z podpisanymi zobowiązaniami (skany faktur na eW, skany delegatur na mainframe).

Przesyłam także instrukcję opisującą procedurę zarejestrowania zobowiązania:

  1. Logujecie się na mainframe.sspw.pl
  2. Klikacie w menu po lewej w "zgłoś się"
  3. Wybieracie "Jednostek Wirtualnych" na dole po prawej, takie z parasolem.
  4. Wybieracie "RODOzobowiązania"
  5. Po przeczytaniu zobowiązania zaznaczacie kwadracik, wtedy pojawi się guzik do potwierdzenia chęci, klikacie w niego.
  6. Po przeładowaniu strony pojawi się link do PDFa z waszym zobowiązaniem:
  7. drukujecie go,
  8. podpisujecie,
  9. przynosicie do Biura Samorządu,
  10. wkładacie do kuwetki zobowiązania RODO.
  11. Po złożeniu zobowiązania zostanie ono zeskanowane oraz przekazane do Działu Bezpieczeństwa Informacji PW.

Pozdrawiam

Maciej Baczewski